Retailstars

Support

Onze servicedesk is verantwoordelijk voor het leveren van support. De servicdesk krijgt per e-mail of per telefoon vragen of problemen binnen.

Onze servicdesk medewerkers werken mee aan het oplossen van problemen die binnenkomen bij de afdeling. In het geval van een storing registreert de servicdesk medewerker de melding en pakt deze melding op. Gemiddeld lost een servicdesk medewerker 80% van de binnengekomen incidenten op, voor de overige 20% escaleren we naar consultancy
support binnen Retailstars. Indien nodig kunnen escaleren we naar de support afdeling van een partner of leverancier, dit komt voor bij een software bug of defect

Voor het registreren van tickets maken we gebruik van Jira Servicedesk, hier wordt netjes voor elke klant per issue een ticket geregistreerd. We houden alle wijzigingen bij in het ticket en registreren hier ook de gespendeerde tijd op.

Kenmerken:

  • Support contracten op maat naar wens van de klant
  • Eigen highly skilled servicedesk in Oosterhout (NB)
  • Periodieke servicecalls met de klant