Cegid 2017-10-20T11:40:41+00:00

Cegid

Yourcegid Retail Y2, Software for connected Retail

YourCegid Retail Mobile Clienteling

Ready to retail worldwide?

Omnichannel by Cegid Retail

Multi-channeling is niet echt een nieuw concept. In tegenstelling tot wat er vaak gedacht wordt, gaat het vaak verder dan alleen het combineren van een winkel en een online shop.

Retail is een snelle, klantgerichte wereld, zowel fysiek als virtueel. Om competitief te blijven, moeten retailers een winkelervaring ontwikkelen die volledig op de consument is toegesneden. Een ervaring die op alle vlakken en op het juiste moment succesvol is. Veel retailbedrijven hebben zich de afgelopen jaren gericht op omnichannel, en maken nu een volgende stap met Unified commerce.

Omni-channel is nu een kernstrategie onder retailers. Het doel is om de steeds groter wordende druk van ontrouwe klanten te verminderen. Het belangrijkste is om consumenten meer vrijheid te geven.

Uit verschillende onderzoeken blijkt dat klanten steeds vaker gepersonaliseerd contact met merken verwachten. Het kan dan gaan om producten die specifiek op hun smaak, gewoonte of behoefte is aangepast, maar ook om een persoonlijkere service, ongeacht het kanaal. Dit is zonder meer een uitdaging voor iedere retailer.