Whitepaper: De retailer van de toekomst zet klantdata centraal

Retail is één van de meest competitieve markten. De winsten staan onder druk, nieuwe webshops kapen klanten weg voor de neus van traditionele retailbedrijven en faillissementen zijn aan de orde van de dag. Als bedrijven de klant niet centraal stellen en op maat bedienen, verliezen ze direct klandizie aan innovatieve webshops. Die springen snel in op veranderende wensen en technologieën met mobile first, big data en omnichannel strategieën.

Een omnichannel-strategie

De consument is onvoorspelbaarder en veeleisender dan ooit. Hij heeft enorm veel kanalen tot zijn beschikking om productinformatie op te doen, ervaringen te delen en te kopen. Een klant wil kopen via een winkel of een webshop, op de hoogte blijven van trends, een serviceafhandeling via Instagram en Facebook en alles weten van de producten op de website. Meer klantkennis leidt tot beter maatwerk, waardoor beter kan worden verdiend. Met een goede omnichannel-strategie kunnen retailers de moordende concurrentie beter aan.

Wat u zult leren

  • Hoe u dankzij klantdata beter maatwerk kunt aanbieden
  • Waarom de webshop en fysieke winkel elkaar versterken
  • Hoe u de concurrentie aankunt met een omnichannel-strategie
  • Waarom snelheid essentieel is voor gerichte marketingcampagnes

Wilt u de concurrentie voorblijven?

Wilt u weten hoe u de  concurrentie van de retailmarkt beter aan kunt? In deze whitepaper leest u hoe u met integratie van fysieke winkels en webshops, analytics en omnichannel de band met de klant verbetert.

Vul uw gegevens in en ontvang onze nieuwste whitepaper:

Name *

Email *

2017-09-07T10:06:24+00:00