Retailstars logo

Vacature

ICT Medewerker Servicedesk (met database kennis)

 

 

Retailstars heeft een unieke positie als IT-dienstverlener voor de Retail. Omdat wij naast de juiste oplossingen en juiste techniek ook de markt door en door kennen. Hiermee faciliteren wij bijvoorbeeld meerdere grote fashion retailers in binnen- en buitenland. Wegens groei van onze organisatie zijn wij momenteel op zoek naar een ICT medewerker servicedesk.

 

Jouw werkzaamheden

 

  • 1e lijn telefonische helpdeskgesprekken en e-mail-correspondentie;
  • Ondersteunen van gebruikers m.b.t. applicaties en gebruik van POS-hardware, je bent geen werkplek- of systeembeheerder;
  • Analyseren en registreren van supportverzoeken en bewaken van doorlooptijden;
  • Analyseren en oplossen van 2e lijn problemen, mogelijk samen met collega;
  • Documenteren van scenario’s en herkennen van trends in incidenten;
  • Collega’s ondersteunen op basis van je kennis-, ervarings- en competentieniveau.

 

Jouw profiel

 

  • HBO-werk- en denkniveau verkregen door opleiding en ervaring;
  • Minimaal 6 maanden relevante werkervaring in een soortgelijke functie en omgeving;
  • Ervaring met een call registratiesysteem;
  • Gedegen kennis van MS Windows 7, 8, 10, Windows servers, MS Office;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord en geschrift.
  • Leergierig en gemotiveerd om je kennis en ervaring uit te bouwen, om verder te groeien in je functie en mogelijk binnen onze organisatie;
  • Beschikt over een B-rijbewijs;
  • Ervaring/ervaring met retail-processen is een sterke pré;
  • Kennis/ervaring met ITIL is een sterke pré;
  • Ervaring met remote monitoring en is een pré.

 

Tevens beschik je over de volgende persoonlijke eigenschappen:

  • Creatief in het bedenken van oplossingen;
  • Klantvriendelijk en stressbestendig;
  • Servicegericht en representatief;
  • Communicatief en sociaalvaardig;
  • Zelfstandig en in staat gestructureerd te kunnen werken.

 

Retailstars biedt

 

  • Een echte uitdaging in een dynamische werkomgeving die je volop kansen biedt;
  • Jonge onderneming waaraan je mede inhoud en richting kunt geven;
  • Werken in een team met professionele en enthousiaste collega’s;
  • (Interne) opleidingen en verschillende doorgroeimogelijkheden;
  • Goede pensioenregeling.

 

 

Passen jouw karakter, ervaring en interesses bij wat wij zoeken en kijk je uit naar een nieuwe uitdaging ICT medewerker servicedesk binnen een professionele en snelgroeiende organisatie?

Stuur dan je motivatie en CV naar info@retailstars.nl

 

Voor nadere informatie omtrent de functie kunt jij je telefonisch wenden tot:

Lisanne Siliakus +31 (0)85 744 1415

 

info@retailstars.nl

 

Voor nadere informatie omtrent de functie kun je je telefonisch wenden tot: Lisanne Siliakus / 06-46954934

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.